Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВт, 26 Вересень 2017, 11.04.00

Меню сайту
Категорії розділу
Мала академія наук України [3]
Конкурси туристсько-краєзнавчого напряму [5]
Конкурси еколого-натуралістичного напряму [15]
Конкурси науково-технічного напряму [2]
Конкурси художньо-естетичного напряму [8]
ДЮПР, ЮІР, дорожній рух [3]
"Сокіл" ("Джура") [1]
Інші конкурси [6]
Правова освіта [1]
Програми гуртків [9]
Критерії діяльності керівника гуртка [1]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 128
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Каталог файлів

Головна » Файли » Програми гуртків

Програма гуртка англійської мови
[ Викачати з сервера (105.0Kb) ] 09 Березень 2017, 2.39.04

Навчальна програма для гуртка англійської мови рекомендована для учнів початкових класів, розрахована на 2 роки навчання. Програма передбачає 144 (70) годин навчань впродовж року (4 (2) години на тиждень).

Актуальність та новизна програми полягає в тому, що даний курс дає змогу поповнити знання з англійської мови, поглибити та розширити знання з питань іншої культури сформувати та розвивати здібності і бажання використовувати іноземну мову як засіб спілкування.

Молодший шкільний вік є найбільш сприятливим для засвоєння іноземної мови. Природна допитливість, відсутність «застиглої» системи цінностей, імітаційні здібності, відсутність психологічного бар'єру страху у використанні іноземної мови як засобу спілкування і т.д. сприяють ефективному вирішенню завдань, що стоять перед вихователем. Пріоритетними є творчі завдання, які вони виконують в ігровій формі, що сприяє становленню їх здібностей і створює сприятливий психологічний клімат. Граючи, діти легко засвоюють складні поняття, і вивчення іноземної мови перетворюється на захоплююче заняття. Якщо для досягнення успіху в грі дитині потрібно зробити якусь мовне дію, то воно освоюється майже без зусиль.

Раннє навчання іноземної мови сприяє міцному і вільному практичному володіння нею, несе в собі великий інтелектуальний, моральний потенціал.

Пріоритетним є виховний і розвиваючий аспект навчання предмету. Іноземна мова вводить дітей у світ іншої культури, орієнтує їх на формування навички та вміння самостійно вирішувати найпростіші комунікативно-пізнавальні завдання в процесі говоріння, читання та письма, формує такі якості особистості, як ініціативність, вміння працювати в колективі, вміння захищати свою точку зору і стійкий інтерес до вивчення предмета.

Розвиваючий аспект навчання передбачає розвиток мовних і розумових здібностей дітей. Вивчення іноземної мови на ранніх етапах сприяє формуванню комунікативної властивості особистості, уваги і запам'ятовування, лінгвістичної спостережливості, самостійності, планування мови, самоконтролю.

Для створення комунікативної обстановки на заняттях важливу роль відіграє підтримка високої активності кожної дитини.

Особливістю даної програми є широке використання ігор для навчання іноземної мови. Кожне заняття будується як заняття спілкування, максимально наближений до природного спілкування, щоб діти якомога раніше відчули результат своїх зусиль. Для створення комунікативної обстановки на заняттях важливу роль відіграє підтримка високої активності кожної дитини.

При складанні даної програми були враховані вікові особливості учнів, а також як збільшення зайнятості дітей у вільний час, розвиток особистості, рання професійна орієнтація.

Мета гуртка англійської мови:

Практична:

оволодіння мовним матеріалом для вільного спілкування в усному та писемному мовленні;

оволодіння системою знань про культуру та традиції англомовних країн.

Освітня:

формування комунікативних умінь: уміння слухати співрозмовника, реагувати на його мову, починати, підтримувати і завершувати розмову;

формування особистості через залучення до культури і побуту іншого народу, через виховання доброзичливого, поважного ставлення до всіх людей, незалежно від мови, якою вони говорять, через вироблення норм поведінки в суспільстві;

формування розуміння значення іноземної мови в суспільстві, залучення вихованців до діалогу культур.

Виховна:

виховання культури спілкування;

розширення світогляду;

виховання естетичного сприйняття пісенно-поетичного матеріалу;

виховання толерантного ставлення до інших культур,

розвиток позитивних якостей;

розвиток творчого рівня вихованців, артистизму.

Категорія: Програми гуртків | Додав: BDUT
Переглядів: 40 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz