Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСб, 30 Травня 2020, 1.29.27

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 154
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання продвижение сайта бесплатно укладка ламината

Юний дослідник

 
Методичні рекомендації щодо районного
етапу Всеукраїнського конкурсу
експериментально-дослідницьких
робіт «Юний дослідник»
 
  Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді з 2006 року започаткували щорічний Всеукраїнський конкурс експериментально-дослідницьких робіт із природознавства «Юний дослідник» (далі - Конкурс).
  Основним завданням конкурсу є формування в учнів первинних екологічних знань, залучення їх до активної пізнавальної, трудової та суспільно-корисної роботи, пошук і підтримка дітей, які виявили здібності до експериментальної та дослідницької роботи в напрямі природознавства; створення умов для творчої самореалізації учнів.
  До участі в Конкурсі запрошуються учні, вихованці закладів загальної середньої та позашкільної освіти віком від 9 до 11 років, які займаються експериментально-дослідницькою діяльністю в галузі біологічних наук.
   Районний етап конкурсу проводиться 28 лютого 2020 року;
    Для участі в Конкурсі необхідно надати науково-дослідницьку роботу до Комунального закладу «Зачепилівський будинок дитячої та юнацької творчості» на електронну адресу:  bdut.zachep@ukr.net
    В описі експериментально-дослідницької роботи зазначається тема та мета дослідження, аналіз отриманих результатів, висновки.
    Усі матеріали подаються державною мовою.
    Обсяг експериментально-дослідницької роботи – не більше 10 аркушів.
    Оформлення роботи має відповідати вимогам щодо оформлення наукових робіт учнів-членів Малої академії наук України.
    Для більш повного висвітлення результатів дослідження роботи можуть бути ілюстровані фотоматеріалами, малюнками, картами маршрутів тощо.
    Конкурсом передбачено проведення учнями експериментальнодослідницької роботи за наступними напрямками:
«Я і природа»;
«Рослини навколо нас»;
«Тваринний світ»;
«Охорона здоров’я»;
«Народознавство, краєзнавство».
  Роботи можуть бути ілюстровані дитячими малюнками, доробками, віршами, оповіданнями тощо.
  Переможці та призери І етапу Конкурсу нагороджуються дипломами оргкомітету.
Рекомендована тематика експериментально-дослідницьких робіт
  Тематика експериментально-дослідницьких робіт з учнями 4-6 класів визначається шкільним курсом природознавства (біології) та програмами гурткової роботи з учнями молодших класів.
I. «Я і природа»
• Досліди на визначення якості та стану води
• Дослідження різних типів ґрунту
• Визначення глибин зволоження ґрунту в залежності від його складу;
• Властивості вітру та їх використання людиною
• Установлення залежності між висотою стояння сонця на стан об’єктів природи
• Сезонні фенологічні спостереження
• Дослідження зв’язку між тваринним та рослинним світом.
• Дослідження причин забруднення оточуючого середовища
• Дослідження води – середовища існування живих організмів.
• Вивчення взаємозв’язків компонентів ландшафту.
II. «Рослини навколо нас».
• Дослідження умов проростання рослин
• Розмноження рослин різними способами.
• З’ясування значення вітру для рослин.
• Рослинний годинник.
• Дослідження пристосувань рослин до захисту.
• Залежність між станом ґрунту та розвитком рослин.
• Знайомство з рослинами, що живуть у воді (прибережній зоні).
III. Тваринний світ.
• Дослідження кормової бази для тварин куточку живої природи.
• Дослідження та визначення гостроти зору, нюху, слуху у тварин.
• Дослідження орнітофауни своєї місцевості.
• Спостереження та дослідження молюсків.
• Дослідження сезонних змін видового складу птахів своєї місцевості.
• Дослідження пристосувань тварин до життя в природі.
• Дослідження сезонних змін у житті тварин (дикої природи, живого куточку).
• Дослідження умов утримання акваріумних рибок.
IV. «Охорона здоров’я»
• Дослідження та вивчення лікарських рослин.
• «Як потрапили до нашого організму мікроби».
• Дослідження біологічних ритмів людини та їх вплив на самопочуття людини.
• Дослідження зубної пасти на стан зубів.
• Дослідження впливу домашніх тварин на самопочуття та емоційний стан людини.
V. «Народознавство, краєзнавство»
• Перевірка народних прикмет.
• Тварини у творчості українського народу.
• Рослини-символи України.
• Рослини та тварини в український символиці.
• Календарні свята та обряди українського народу.
• Застосування рослин у національній кухні свого регіону.
• Вивчення історії формування ландшафту свого краю.
• Рослини та тварини біблейських сюжетів.
Пошук
Календар
«  Травень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz